Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Megapixel.cz
- kvalitní "středoformátový" čip (stále to není ani 6x4,5 ale je to větší než 35mm full frame, se standartním poměrem stran a rozdíl ve velikosti už j na fotografii vidět.
- vysoká kvalita obrazu
- na středoformát i dobrá rychlost
- poměr cena výkon (srovnáme li s Hasselbladem, Phaseonem etc.)
- Malé rozměry a velká flexibilita při výběru objektivů
- Vyjímečná kvalita při dostatečné rychlosti (nelze srovnávat s rychlostí fullframe)
Velmi vhodné pro autory které potřebují velkoformátový galerijní tisk - tam přichází skutečná výhoda (pro prezentaci snímků na internetu nemá takový smysl pořizovat) Ale při tisku Epson ultrachromem na Hahnemuehle Baryta vidíme signifikantní výhodu oproti fullframu a nižším rozlišením (včetně toho jak Fuji vykresluje "zrno") Dovoluji si tvrdit že to je tak daleko, že například černobílá fotografie (upravená z rawu) pak působí jako papírová barytová (lesk) zvětšenina z 4x5 palců planfilmu nebo akčnější ze středoformátu či kinofilmu (podle toho na jaké budeme fotit iso a zrno a co tím zamýšlíme) na papír (neleštěný na leštičce ale pouze vypnutý papír) (je to stejný technologický pocit jako když vidíte Lindberghovy fotografie zvětšené na 1x2 nebo 2x3 metry v Arles v odsvěceném klášteře a říkáte si jak to jeho team zvětšil na barytový papír) Tedy naprosto dostačující technologie na velké printy a lze přemýšlet už "jen" nad dostatečným tématem. Mohu srovnat workflow v průběhu let mezi klasickou 9x12cm planfilm, (Sinar, Cambo Ultima) 6x12 (land camera), 6x9, 6x7, 6x6, 6x4,5 a menší (Mamyia, Pentax, Hasselblad V, Hasselbald H5D, a Phaseone (p20, p25, p45) 35m, APS, – a musím říct že za tuto cenu je rychlost při takto vysoké kvalitě naprosto dostatečná. Všechny nevýhody které bych na produktu našel nemohu při takové ceně nárokovat - pouze z neznalosti nebo domýšlivosti. Nicméně - jak řekl jeden můj kolega, zvyklý fotit velké reklamy a editorialy - dnes už fotoaparát nevyžaduje klient a neocení jej - je to jen a pouze pro Váš pocit. Na výsledku to většinou už nikdo nepozná.
Při adaptéru možnost používat všechny v minulosti zakoupené Hasselblad (CF, H) a jiné středoformátové objektivy - díky závěrce v těle (a některé logické objektivy od Leicy či m42 které mají dostatečný obrazový kruh - pro efekt i některé objektivy s AF of Nikonu a Canonu - například docela zábavná kombinace je to s 40mm pancake objektivem od Canonu ikdyž jejich objektivy nepreferuji. A možnost nasadit na zadní standardu kardanových fotoaparátů - což opět rozšiřuje možnosti a set objektivů - mít Rodenstock nebo Schneider a mít tilt shift funkcionalitu - v této kvalitě za tuto cenu je vynikající (samozřejmě na hardcore architekturu je potřeba zadní digitální stěna kvůli ohnisku a dostatečné tilt-shift manipulaci - není to to stejné jak když dáte Phaseone na Arcu - ale při posunutí hranic vnímání a downgradu ve smyslu objektivů a následné postprodukce lze kvalitně fotit i architektura.
Parametry produktu
Popis produktu
Detailní popis produktu
Model name
FUJIFILM GFX 50R
Number of effective pixels 51.4 million pixels
Image sensor 43.8mm×32.9mm Bayer array with primary color filter
Sensor Cleaning System
Ultra Sonic Vibration
Storage media
SD Card (-2GB) / SDHC Card (-32GB) / SDXC Card (-256GB) UHS-I / UHS-II*7
Lens Mount
FUJIFILM G mount
Sensitivity
Standard Output
AUTO1/AUTO2/AUTO3 (up to ISO12800) / ISO100-12800 (1/3 step)
Extended Output
ISO50 / 25600 / 51200 / 102400
Viewfinder 0.5 inch Approx. 3.69 millions dots OLED Color Viewfinder
- Coverage of Viewing Area vs. Capturing Area: Approx. 100%
- Eyepoint: Approx. 23mm (from the Rear End of the Camera's Eyepiece)
- Diopter Adjustment: -4 - +2m-1
- Magnification: 0.77× with 50mm Lens (35mm Equivalent) at infinity and Diopter set to -1.0m-1
- Diagonal Angle of View: Approx. 38° (Horizontal Angle of View: Approx. 30°)
Built-In Eye Sensor
LCD monitor 3.2 inch, Aspect Ratio 4:3, Approx. 2,360K-dot Tilt-Type(Two Direction),
Touch Screen Color LCD Monitor (Approx. 100% Coverage)
Movie recording [Full HD (1920×1080)] 29.97p / 25p / 24p / 23.98p 36Mbps up to Approx. 30min. [HD (1280×720)] 29.97p / 25p / 24p / 23.98p 18Mbps up to Approx. 30min.
Power supply
NP-T125 Li-ion battery (included)
Battery life for still images*8
Approx. 400 frames When GF63mmF2.8 R WR is set. (Auto power save ON)
Continuance battery life of movie capture*8 [Full HD] Approx. 145min. *Face detection is set to OFF
Actual battery life of movie capture*8 [Full HD] Approx. 70min. *Face detection is set to OFF
Dimensions 160.7mm (W) × 96.5mm (H) × 66.4mm (D) / 6.33in. (W) × 3.80in. (H) × 2.62in. (D) (Minimum Depth : 46.0mm / 1.81in.)
Weight
Approx. 775g / 27.3oz. (including battery and memory card)
Approx. 690g / 24.3oz. (excluding accessories, battery and memory card)
Accessories included
Li-ion battery NP-T125, Battery charger BC-T125, Plug adapter, Body cap, Strap clip, Protective cover, Clip attaching tool, Shoulder strap, Cable protector, Hot shoe cover, Sync terminal cover, Owner's manual
Detailní popis produktu
Type
GF63mmF2.8 R WR
Lens configuration 10 elements 8 groups (includes 1 extra-low dispersion elements)
Focal length (35mm format equivalent) f=63m (50mm)
Angle of view 46.9°
Max. aperture
F2.8
Min. aperture
F32
Aperture control
- Number of blades : 9(rounded diaphragm opening)
- Step size : 1/3EV (22 steps)
Focus range 50cm - ∞
Max. magnification 0.17x
External dimensions : Diameter x Length* (approx.) * distance from camera lens mount flange ø84.0mm x 71.0mm
Weight* (approx.) *excluding caps and hoods 405g
Filter size ø62mm
Accessories included
Lens Cap FLCP-62II
Lens rear cap RLCP-002
Lens hood
Lens case
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Megapixel.cz
- kvalitní "středoformátový" čip (stále to není ani 6x4,5 ale je to větší než 35mm full frame, se standartním poměrem stran a rozdíl ve velikosti už j na fotografii vidět.
- vysoká kvalita obrazu
- na středoformát i dobrá rychlost
- poměr cena výkon (srovnáme li s Hasselbladem, Phaseonem etc.)
- Malé rozměry a velká flexibilita při výběru objektivů
- Vyjímečná kvalita při dostatečné rychlosti (nelze srovnávat s rychlostí fullframe)
Velmi vhodné pro autory které potřebují velkoformátový galerijní tisk - tam přichází skutečná výhoda (pro prezentaci snímků na internetu nemá takový smysl pořizovat) Ale při tisku Epson ultrachromem na Hahnemuehle Baryta vidíme signifikantní výhodu oproti fullframu a nižším rozlišením (včetně toho jak Fuji vykresluje "zrno") Dovoluji si tvrdit že to je tak daleko, že například černobílá fotografie (upravená z rawu) pak působí jako papírová barytová (lesk) zvětšenina z 4x5 palců planfilmu nebo akčnější ze středoformátu či kinofilmu (podle toho na jaké budeme fotit iso a zrno a co tím zamýšlíme) na papír (neleštěný na leštičce ale pouze vypnutý papír) (je to stejný technologický pocit jako když vidíte Lindberghovy fotografie zvětšené na 1x2 nebo 2x3 metry v Arles v odsvěceném klášteře a říkáte si jak to jeho team zvětšil na barytový papír) Tedy naprosto dostačující technologie na velké printy a lze přemýšlet už "jen" nad dostatečným tématem. Mohu srovnat workflow v průběhu let mezi klasickou 9x12cm planfilm, (Sinar, Cambo Ultima) 6x12 (land camera), 6x9, 6x7, 6x6, 6x4,5 a menší (Mamyia, Pentax, Hasselblad V, Hasselbald H5D, a Phaseone (p20, p25, p45) 35m, APS, – a musím říct že za tuto cenu je rychlost při takto vysoké kvalitě naprosto dostatečná. Všechny nevýhody které bych na produktu našel nemohu při takové ceně nárokovat - pouze z neznalosti nebo domýšlivosti. Nicméně - jak řekl jeden můj kolega, zvyklý fotit velké reklamy a editorialy - dnes už fotoaparát nevyžaduje klient a neocení jej - je to jen a pouze pro Váš pocit. Na výsledku to většinou už nikdo nepozná.
Při adaptéru možnost používat všechny v minulosti zakoupené Hasselblad (CF, H) a jiné středoformátové objektivy - díky závěrce v těle (a některé logické objektivy od Leicy či m42 které mají dostatečný obrazový kruh - pro efekt i některé objektivy s AF of Nikonu a Canonu - například docela zábavná kombinace je to s 40mm pancake objektivem od Canonu ikdyž jejich objektivy nepreferuji. A možnost nasadit na zadní standardu kardanových fotoaparátů - což opět rozšiřuje možnosti a set objektivů - mít Rodenstock nebo Schneider a mít tilt shift funkcionalitu - v této kvalitě za tuto cenu je vynikající (samozřejmě na hardcore architekturu je potřeba zadní digitální stěna kvůli ohnisku a dostatečné tilt-shift manipulaci - není to to stejné jak když dáte Phaseone na Arcu - ale při posunutí hranic vnímání a downgradu ve smyslu objektivů a následné postprodukce lze kvalitně fotit i architektura.