Poradna Olympus SZ-14

Autor: | Vloženo: 14.10.2013 000 21:32 | Témata: Poradna Olympus SZ-14

šrotuje a šrotuje :)

Dobrý den, mám tento foťák už 8.měsíc a fotím každý den. Dnes se mi po zapnutí foťáku stalo to, že fotící profil zůstal na profilu P, na displeji svítí ikonky - F3.0, 1/14 a ještě svítí ikonka "aretace" a baterky, ikonce zavřeného blesku. Když blesk otevřu, ikonka to nehlásí. Všechny tlačítka jsou mrtvé, nemůžu se podívat ani do paměti. Zoom vyjede, ale další zoomování je nemožné. Zevnitř je slyšet, jak cosi cvaká. Na displeji foťáku je zaostřovací obdélníček zelený ale není uprostřed ale kousek posunutý,
Jsem si jistá, že mi foťák nespadl - tak čím to je???

Děkuji moc!!!

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    14. října 2013

    Rozhodně foťák u prodejce reklamujte. mate v nem pametovou kartu? Ja msm 16Gb a bez problémů.Co nejpodrobněji popište závadu, jak se fotak chovat a spolu s danovym dojladem odešlete prodejci, predtim pošlete email s oznámením, že posilate foťák na reklamaci . Většinou se to dobré poslat na adresu dle instrukcí na webu prodejce.nebo predtim muzete zavolat na infolinku Olympus 800/167 777.A konzultovat s nimi dany problem.Mate fitak aktualizovaný na vyšší verzi? Pres program na přiloženém CD?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • dakar750

      15. října 2013 - dakar750

      děkuji za odpověď. Fotak mam tak jak mi dosel, nemam vyssi verzi programu. Mam v nem kartu 1GB Kingston - ted jsem ji vytahla a fotak se chytil a dokonce mi najely všechny ikonky u profilu P - P, blesk, ISO, zataženo atd, vyfotila jsem jednu fotku - dokonce mi blesk i blesk. Vyfotila jsem jednu fotku a po ní se to opet prehralo jen na P profil a svítí jen F3.0 a oranžový zaostrovaci obdélníček.


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    15. října 2013

    Dobrý den, ano také bych doporučil reklamaci. Poslat to můžete rovnou do Přerova.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.