Poradna Olympus XZ-10

Autor: | Vloženo: 25.12.2014 000 13:26 | Témata: Poradna Olympus XZ-10

Pri foceni v automatice nefunguje blesk

i kdyz se zavru v mistnosti kde je absolutni tma blesk v automatice nefunguje j

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    27. prosince 2014

    Dobrý den, reklamujte u svého prodejce. Pravděpodobně jen neaktuální firmwer. Servis by měl tuto závadu odstranit.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • David

      30. prosince 2014 - David

      Taky jsem zjistil, ze na automat nejde blesk. U tohoto fotaku automat pracuje jen s prirozenym svetlem a diky svetelnemu objektivu staci vetsi ISO delsi cas a obejde se bez blesku... Je to zvlastni...spis bych takovou funkci cekal pod jinou polozkou nez AUTO, ale ono se to jmenuje iAUTO...vazne asi zamer a opravdu automat dela vse jen bez blesku. :) Nicmene reseni je nastavit rezim C, zvolit blesk automaticky a uz to lita jak ma.


  • Jirka

    Jirka

    12. ledna 2015

    Zase chybná odpověď megapixelu.
    Stejně se s bleskem chová vice různých Olympusů.
    Je mi divné, že o tom odborníci nemají vůbec páru.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      13. ledna 2015 - Anonymní uživatel

      Dobrý den, to že blesk neblýskne stále, je opravdu věc u téměř všech aparátů. A je to způsobené možností nastavit vyšší ISO a tím, že má světelný objektiv. Při fotografování na automatiku takto funguje většina aparátů. Ale u tohoto modelu byl problém trochu závažnější, ani v uplné tmě blesk nefungoval a servis to řešil přehráním firmweru. Zda na novou verzi, či jen stávající bohužel nevím, ale zabralo to.
      Jaké by jste tedy navrhoval řešení, když Vám to moje příjde nevhodné?


    • Jirka

      31. ledna 2015 - Jirka

      Není to první ani poslední vaše fopa,kdy odpověď na otázku nebo vaše doporučení je mimo mísu.
      Nevím proč se snažíte odpovídat na dotazy i když o tom nic nevíte.


    • Anonymní uživatel

      2. února 2015 - Anonymní uživatel

      Hezký den, ceníme si i tohoto názoru, každý den se vzděláváme, i tak ale občas k nedorozuměním dochází.


    • Pavel

      1. března 2015 - Pavel

      Na vašich odpovědích je zcely patrno,že se někdo snaží za každou cenu odpovídat i když tomu nerozumi.
      Někdy je míň víc.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.